Carro Fucking silfvermåne

Alla vet ju att tjejen är en liten gris.
Alltid fullast när vi var ute det första gångerna.
Oftast utslängd från korgen och vi fick gå vidare till nästa.
Trampade mig på foten med sin klack och började nästa sekund
dansa bugg med någon jävla kille medans jag fick åka till aktuen.
KLOCKAN 00.00. hann vara på korgen i 1 timme.
Jag säger ju det... svin.
Men ett härligt litet svin. Vi är alltid lika ärliga mot varandra. Himla skönt.
Du är bäst, du är störst, du är vackrast (ja efter mig då, sjävklart)


 
Från det ena             Till det andra

Du är mitt hjärta :)

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHAHHAHAHAHHA, ja du får då till det ibland!! Vem är hon?? hmm.. Känner inte människan, men måste då säga att hon var jävligt het ;)

2009-05-19 @ 22:53:19
Postat av: karro

speciellt på den högra bilden... oj förlåt, ehmm.. menar den vänstra!!

2009-05-19 @ 23:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0