Godmorgon

Jag hoppas ingen var så dum så dom trodde att jag menade allvar i mitt tidigare inlägg. Hahaha, det är inte så höga tankar mina vänner har om man om man säger så. Men kanske bra det. Då är det ända man kan göra bevisa mottatsen och det lär ju inte vara så svårt om det är på den nivån jag ligger på just nu.. Jag har redan gjort bort mig några gånger i heby:

Var hemma hos Olles syster, på baksidan är det bara skog så långt ögat kan nå
Jag - Vad läskigt tänk om det kommer björnar eller renar här (menade såklart rådjur men det var det ingen som orkade lyssna på utan hon & Olle satt redan och skrattade)

Sitter på Olles landställe ute och äter grillat. Har precis hämtat ett glas med coca cola. Känner att det droppar på min hand
 Jag - Shit det regnar ju!
Fia - Ja det droppar på mig också
Ogge - Ni tror inte att det är för att det svätter kolsyra från erat glas?
Jag - (funderar) Det "regnar" ju bara på handen jag håller glaset i...

Sen är det säkert fler saker. Men kommer inte på nått nu. Igentligen är jag rätt smart. Ibland tänker jag inte bara innan jag säger något. Det är de faktiskt många som gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0