Godmorgon/godförmiddag

Ja, vi vaknade tio över ett och insåg att vi missat en hel förmiddag av solning. Damn.. Vi kommer vara vara vita hela sommarn känns det som. Så fort man tar av sig tjocktröjan när man är ute känns det som om man bländar andra! hahahah

Jag & Fia badade i badkaret igår. Är det något i den meningen ni tycker är konstig? Trodde att alla tjejkompisar någon gång har badat i samma badkar i vuxen ålder? eller har jag totalt fel...!? haha. Ollää blev nämligen skit arg när han fick veta det och tyckte att vi var skit äckliga och frågade om jag var lesbisk! Hmm.. hur tänker han nu?
Jag tyckte bara att det var komiskt att han blev så arg.

Snart jobb, sen heby

Kommentarer
Postat av: oläää

ni är jävla snusk!

2009-05-15 @ 15:16:16
Postat av: carro

hahaha.. men vad fan!! :p Det har väl alla gjort.. Har ag gjort många gånger :P vilken tönt...

2009-05-15 @ 17:55:49
URL: http://carroistheshit.blogspot.com
Postat av: Karro

JA MEN ELLER HUR!!! man blev ju typ blockad på msn pga av det där.. :P MES

2009-05-15 @ 18:39:32
Postat av: Oläää

Carro! du ska backa upp mig :S SNUSK!

2009-05-15 @ 22:53:02
Postat av: carro

Hahaha.. :) jag är inte på någons sida, på min egen :D Du har säkert badat med någon kille :p

2009-05-17 @ 18:56:00
URL: http://carroistheshit.blogspot.com
Postat av: karro

Kan jag lova att han inte har ;D

2009-05-18 @ 12:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0