Hej fredag!!! HELG

Jag är glad

Det är ju helg. Ska jobba idag dock men sen sätter jag mig på tåget till Uppsala och sen bussen till heby för att träffa min älskling. Längtar skiten ur mig. Jag och Fia satte klockan på 10.00 imorse för att vi tyckte att vi skulle gå upp då efter att  man hade fått en avhyvling av Moa att vi sover bort dagen. Tror du vi gick upp kl 10.00? Nääääääääääääääj. 12.00 tror jag klockan var innnan jag gjorde ens en antydning på att gå upp ur sängen. Men nu är vi uppe. Klara för en till dag.

Någon som vet vart man ska gå på för korg på lördag?
alla har ju typ skivor.
Jag vill till tresexti

 
Såhär ser man ut idag

Kommentarer
Postat av: ekke

Du missade ngt... tresexti ägde fett igår!!! satan va varmt d blev

2009-05-10 @ 01:17:57
Postat av: Karro

Hahaha fan då! ville dit igår men det var uingen skiva. ska ändå ut nästa helg ;D

2009-05-10 @ 19:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0