Hej läsare!

jag är ledsen att jag nästan aldrig hinner blogga på dagarna. Är inte hemma så mkt på dagarna och om jag är det sover jag oftast. haha. När man inte har heltidsjobb passar man på att sova. Sen när jag, Tess & Fia ska åka till norge och gå upp kl sju på morgonen och rensa fisk kommer vi vara som tre levande zombies. Jag har världens sämsta morgon humör. Fråga mina vänner & Olle. Tycker inte om morgonen. Om det inte är helgmorgon. Då kan jag vara något piggare.

yeye, Jag och fia tvättar & lagar mat. Måste ju vara färdiga till greys. GREYS ANATOMI. Missa inte. inte du heller terriperri ;)

puss

Kommentarer
Postat av: TERRI

JAG MISSAR ALDRIG GREY'S BABY, ÄVEN FAST JAG REDAN HAR SÄTT ALLA AVSNITT REDAN<3

2009-05-06 @ 21:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0