Hejhopp

Ja hur gick det nu då med våran överenskommelse? VA FAN, klart vi klarade det. Vi gick ut och gick i en halvtimme typ. Ingen frukost eller nått innan. Tror dock inte att vi kan gå ut och gå imorn för ska möta Carro inne i stan klockan elva. WIIIIIIIIE Kärringen flyttar ju till linköping den 6 juni. Tänk att min Carro flyttar ända bort dit och lämnar mig kvar i stockholm. Att hon vågar.. Men ska åka och hälsa på henne så fort jag kan. 

Våran lägenhet ser btw ut som ett bombnedslag. Kläder överallt. Men vad hade jag förväntat mig. Inte så mycket annat. Tänkte ta ett kort och lägga in här på bloggen men ändrade mig och ville hellre behålla lite värdighet i era ögon. 

yeye, jobb & träning ikväll. Ska provträna med Täby FC. Inge mer damlag & elitserien? Inge mer resa runt hela sverige på helgerna. Inge mer press på träningarna? Låter rätt skönt. Vi får se..

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0