näääämen jag lever!!

Helgen i korthet: yeeeeeeeeeees

Fredag: Myste med mina tre brudar i viksjö. Åkte senare på kvällen till en krog i järfälla. Var rätt tråkigt så drog hem rätt snabbt. Väl hemma låg vi och skrattade hela kvällen tills vi la oss. Förutom Räk som tofflade..

Lördag: Födelsedagskalas för söta Alexia 1 år. Efter det åkte jag till älskling. Myste hos hans mamma och kollade på robinson.. Min mys älskling!

Söndag: Åkte på morgonen in till sthlm igen och mötte brudarna i slussen. Tog båten över till djurgården och var på grönalund från ett till fem typ. Snacka om skavsår jag har nu. Men brun har man blivit.. eller mindre vit kanske man ska säga ^^


yeah thats it.
Har inte så mkt bilder. Mest på lilla söta Clara när hon sov på min mage häromdagen. Ska lägga in dom snart. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0