Nu har dom tömt mig på bloooood

Kom nyss hem från Danderyds sjukhus. Har varit och gett blod. 4 dl blod. Tycker alla ska göra det. Tänk sjäv när du gör illa dig och behöver blod för att du har förlorat så mycket men det finns inge blod för det är ingen som orkar gå till en central och lämna. Du dör. Aja, jag har iaf gjort mitt. Som Olle sa förut "Jag skulle lätt kunna offra mig för världen för det är ju så jäävla mycket folk på jorden" med det menade han ta livet av sig. Jag gör det lite enklare för mig och ger lite av mitt blod istället. Hahaha.


såhär ser min arm ut nu :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag offrar mig och du kanske ger andra liv...:'(

2009-05-27 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0