ojojoj.. det tog på russina!

Hemma efter träningen. Ojojoj.. trodde vi skulle grilla och leka lite. Börjar med att vi tydlgen ska värma upp. Några juniorer tar täten och ska tydlgen visa vägen. Jag & Fia springer bakom och tycker att vi kan ta det korta varvet eftersom det bara var uppvämining. NEEEJ, "vi måste spinga här, tänk om dom tar tid" haha, när började man ta tid på uppvämingen?! :P När vi hade sprungit typ 2 km ringer Göran malin och frågar vart vi är. Då skulle vi bara springa ett KORT varv. JAG SA JU DET!!! Både jag, Mickan & Fia var helt slut. Sen blev det iaf bara en lek och sen grillning. Efter det provade vi lite kläder inför nästa säsong. Matchställ och overall typ. Sen var det dags för mig och Fia att gå 40 min till tåget. grattis..

Jaja, är iallafall hemma nu och har precis fått i mig ICAs plättar. Bra middag det. Nu ska vi kolla på tv. Fia blir så bitter när jag sitter vid datan. Ja.. visst låter hon som en jävla kärring. När blev hon och jag gifta?! Något jag har missat iaf... hahahhahaha!


Fia lockade på hästar påvägen till tåget


Kommentarer
Postat av: Ekke

Ni bor verkligen på landet!

2009-05-28 @ 23:00:10
URL: http://ekkis.blogg.se/
Postat av: Karro

Haha vi bor ju inte just precis där ;)

2009-05-29 @ 14:39:01
Postat av: terrri

frraa flyter inte ganska bra där ;)

2009-05-30 @ 22:08:23
Postat av: terrri

felstavat blev de, hhihihih



hon flyter inte bra där flickan min ;)

2009-05-30 @ 22:09:08
Postat av: terrri

assså seriöst!!????



nu lägger jag ner att kommentera....

2009-05-30 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0