Lill-lördag=städ-lördag!

Fick sluta tidigare idag för att vi inte hade så mycket att göra, skönt! Åt lite bullar och kakor innan jag drog, Fredrik fyller år idag så han hade köpt massa gott:) Det gillas!

Eftersom man kom hem i tid idag så har jag hunnit med huuur mycket som helst. Helt sjukt egentligen vad man kan hinna med på så kort tid. När jag kom hem rensade jag bland mina kläder och ska kasta en del. Sen kom Fia hem och vi började med maten. Tänk att man hann äta middag innan träningen idag, vilken lyx! Sen satte vi igång och städa helt plötsligt. Fia hade köpt nya städ grejer som luktade hur gått som helst så vi kunde inte låta bli att börja städa lite så det skulle lukta gått här hemma för en gångs skull ;) Jag hittade en sörjig gegga vid fläkten så vi tog ner hela filtret, och fy fan! Vad äckliga saker det bildas av mat.

Snart ska jag träffa brudarna i Tibble innan träningen. Vi har gjort det till vår grej. Man hinner inte hem innan träningen på onsdagar och torsdagar så då käkar vi något tillsammans i tibble innan träningen. Mys!! 

 
Här fyller jag 18 år om jag inte minns fel.
Mer än tre år sedan. Shit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0