bajskorv

Heej!

Var och kollade på en musikal idag, skit bra!! det var den bästa jag någonsin har sett.. footloose heter den. den måste ni se. man skrattade mycket och skit coola danser. Sen var det ju ett stort plus att måns zelmerlöw var med också. Vi satt längst fram i mitten så jag fick typ hans saliv på mig när han pratade, haha mindre trevlig. Är inget stort fan av honom direkt men han sjunger bra! Anna sahlin var med också. hon sjunger också sjukt bra. vill också kunna sjunga sådär bra. även fast jag sjunger som en gud redan kan man ju bli bättre ^^ MOAHAH största skämtet.
image264 image266


Nu är jag hemma igen, ska sova snart. är skit trött. har ju gått upp 05.40 varje dag den här veckan. jag är väldigt stolt över mig själv måste jag säga. men vi får väl se om jag bryter den stolt trenden på torsdag, dagen efter sandras skiva. då lär man ju inte vara så pigg på att gå upp och jobba klockan sju.

peace

Kommentarer
Postat av: carro

bajs

2008-04-27 @ 00:25:08
Postat av: Adam

Skiva på valborg, BORRING :D

2008-04-27 @ 09:47:48
Postat av: karro

haha ja men fia fyller år och sandra har skiva, blev lite sliten där men då ville fia följa med på skivan. skit bra jue då hinner jag med både och :D hörde att du skulle till tråkiga SALA hahahaha

2008-04-27 @ 10:37:25
URL: http://karro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0