Chris Brown - Forever ... mkt bra låt!

Var och fikade med brudarna idag, inte för att jag åt nått men dom andra svullosarna gjorde det. iaf Carro, den jätte mackan gick iaf i!! haha. skönt att prata lite, jag behöver er.. därför jag blir ledsen. orkar inte utan er!

Hittade min gamla dagbok för några dagar sen och läste upp den för Fia och Sandra. det var mycket vi skrattade åt i den du.. redan som så liten lät man som värsta bitchen. Jag bytte killar och bästa vänner som andra byter underkläder. haha, mkt tragiskt igentligen. men vafan, jag var ung.
 
Träning idag..
orkar gör jag inte. men jag har inge val. känns det som iaf. jävla fystester ska vi göra också, så man en gång för alla får veta hur dåligt tränad man är. det är ju alltid lika kul, ah det är de ju inte!

hejdå (glöm inte att kolla min bilddagbok = http://karro44.bilddagboken.se/p/main.html )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0