dagen efter..

.. rätt okej! haha nejdå. mår jätte bra. blev inte alls nå dricka igår. bara lite, lite som inte ens känns. så jävla skönt. man kan ha kul utan sprit, now i know! Visst hade vi roligt allt, och min önskade låt kom och det blev succé.. wiiiie
Vi kom hem runt 03.00 sen kollade vi på One Three Hill till typ 05.30 sen gick vi och la oss, jag Sandra & Fia. Myspys.

Det roligaset den kvällen måste ha varit när Sandras blick när jag sa att det räckte när hon ville gå till baren. HAHA ojojoj, den var inte att leka med. Jag tror du har hittat din kärlek gumman, alkoholen. Det är rätt. den sviker än aldrig iafl!! haha 

Idag ska vi nog till Jakobsberg och övningsköra med mig, inte långt kvar till min uppkörning nu! Det är lite pinsamt att jag fyller år före Sandra och ´hon har körkort före mig, skulle ha prioriterat det lite högre tror jag. Men men försent att tänka på det nu. Jag tröttnade ett tag men nu har jag tagit tag i körkotet igen och det känns jätte skönt :) hoppas bara att jag klarar uppkörningen annars kommer jag strypa nån liten stackare..

image219

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0