dagenidag

Har precis duschat. Carro sa till mig för nån dag sen att man igentligen ska tvätta håret 1 gång i veckan.. jag säger bara euuuuw! tänk på omgivningen för fan...

Ikväll har jag cyklat med Fia överallt i hela täby typ nästan, fia skulle skriva om våran kväll om det är någon som vill läsa :)  fiia89.blogg.se

                                                               I'm looking for someone who won't pretend 
                                                     Somebody not afraid to say the way they feel about you
And I'm looking for someone who takes me there,
Wants to share, shows he cares
Thinking on the one that I've been waiting for

Is it you? is it you?
Maybe you're the one I've been waiting for
Could you be the one for me?
Could you be the one I need?


Jag älskar Täby. Ibland vill man bara flytta men om man tänker efter är det jävligt fint i Täby. Love it
image243

Jag & Fia & vårat hemliga ställe :)
     

Kommentarer
Postat av: Fiia89.blogg.se

ÄLSKA TÄBY! :)

2008-04-16 @ 20:01:29
Postat av: Carro

Nej NACKA IS THE SHIT!

2008-04-17 @ 16:35:47
Postat av: Krisse

ÄLSKA HEBY!

2008-04-17 @ 17:20:55
Postat av: Anonym

ni har inget att komma med tyvärr...

2008-04-17 @ 21:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0