dagens ilands problem

Idag har jag varit i skolan & pratat ut med Carro. Jätte skönt, hoppas du kan lita på det jag sa bara och jag hopppas verkligen att vi kommer ha mer tid att träffas sen. Innebandyn tar upp en så stor del av mitt liv att det viktigaste i det inte får någon plats alls nästan. Ska bli ändring på det.
Efter skolan kom Sandra till Täby och vi åkte till coop för att köpa glass och kolla på en present till min syster. Det gick sådär, vet vad jag ska köpa. men det kan jag inte avslöja här om det är så att hon läser min blogg. det har jag ingen anning om.
Kollade nyss på sesongs premiären av desperete housewives med Sandra, mycket bra mycket bra. Hon ska nog åka hem till Turkland snart. Ha ett bra liv :D



gamla bilder som jag hittade på datan i skolan..
              

Kommentarer
Postat av: Sandra

Minnen med dig gumman :)

2008-04-16 @ 09:16:42
Postat av: Carro

Jaa jag litar på dig gumman :)

2008-04-16 @ 18:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0