Fia skriver om mig <3

Vad heter jag? Caroline Ida Filipsson

Var möttes vi första gången?  I tibble hallen

 Vad tror du mitt andra-namn är? Vet att det är Ida ;) 
 Hur länge har du känt mig? I snart 3 underbara år J

 Hur väl känner du mig? VÄLDIGT VÄL ;)

Hur känner vi varandra? Genom innebandyn, men också lite omedveten genom att våra föräldrar va kompisar förut.

Det roligaste jag har sagt till dej? HAHAHA är så mycket så svårt att välja nått :P Men kan ta det senaste: haha ja Olaga intrång! HAHA

När du såg mig, vad var ditt första intryck? Jaha va det så hon såg ut :P Sen att du verkade totalt ointresserad av att gå ut med mig ;)

Dricker helst?  På krogen gäller jäger iallfall ;)

Födelsedag?  4 JULI

Hårfärg? Olika hela tiden, men just nu brunt. Mycket fint :D

Ögonfärg? Blå

Ser jag bra ut? JÄVLIGT SNYGG! Tro inte på vad krisse säger du är sjukt snygg gumman!

Har du nånsin varit kär i mig? varje dag

Vad är en av mina favorit sysselsättningar?  Hum..att va med mig såklart ;P haha nä men umgås med kompisar och spela innebandy och så lite krogen.

Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig? Jag sa: det är du som är karro va? Och du svara: ja och du är fia va? HAHAHAH

Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?  Mycket hipp hopp och rnb, men väldigt blandat J

Vad är min bästa sida? Att man alltid har så kul med dig och att du ger en sån trygghet och att man alltid kan komma till dig och du går alltid att lita på J

Är jag blyg eller framåt? FULL FART FRAMÅT

Skulle du kalla mig rolig?  EXTREMT ROLIG J

Är jag en rebell, eller följer jag alla regler? Haha så mycket rebell som det bara går :P

Några speciella talanger?  Du kan alltid få mig att skratta, och skriver så sjukt fina ord hela tiden J

Vilken är min favoritfärg? Svart

Vilket är ditt bästa minne med mig? När vi satt nere på stranden och kolla på stjärnorna på ingarö J

Vilka tre ord beskriver mig bäst?  Söt, detbästasomhäntmig, helt underbar!

image206 image207


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0