fina solen

Helgen har varit skit najs. middagar med famlijen och umgåtts med Fia, Sandra & Krisse, kan det bli annat än mys? ska färga mitt hår snart sa syster, känns mkt lättande då min utväxt börjar mer se ut som en hej-jag-är-deprimerad-och-jag-har-inte-varit-ute-på-månader-och-låtit-allt-växa-och-vara-som-det-vill.. haha
Det bästa var iaf när jag knäckte Krisse i att göra pannkakor, jag ska lära dig nån dag lilla vän! ;)

Igår spelade vi fotboll och hade myskväll på favoritklippan, hur bra som helst..
PICS FROM THE SPEACIAL NIGHT, MOAHAHA

går typ inte att ladda upp små bilder men har lagt in alla bilder från i helgen på min bilddagbokhttp://karro44.bilddagboken.se/p/main.html
eeeeeeeeeeeeeeeeeennyoy!
                                                    

                                            KOCKEN SOM BLEV KNÄCKT AV MIG PÅ ATT GÖRA PANNKAKOR
                                                                                         kristoffer eriksson
image259

Kommentarer
Postat av: Adam

mys

2008-04-21 @ 18:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0