hejhopp

ILLA ILLA ILLA ILLA

hur kunde det sluta såhär? ja det ska jag fan ta och berätta!!
VI brudar hade inget att göra i lördags efter en lååång natt på krogen. VI åkte till mamma och la oss i sängen runt fyra och bara sackade ihop.. vad nu? stämningen blev allt mer dyster när sandra föreslår en överraskningsresa till heby. hmm.. jo men det hade nog varit roligt. vi åkte och köpte tacos och åkte iväg till heby. Hur det slutade tänker jag inte ta upp förresten, hahaha. usch & fy. det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss kanske.. men hade kul när vi skulle köpa 2.5or till dom och ställa utanför deras dörr, och killen som tackade gud för tuttarna.. haha tårarna rann båda gångerna :D av gläjde denna gång!!

Vi åkte hem igen innan vi ens hann äta frukost, eller man fick sig en macka hos adam. tackar!
Däremot hade jag hur kul som helst på kvällen med brudarna, det vägde upp hela dagen. tack tjejer. vi kan konsten att ha kul tillsammans. Vi åkte hem till Fia och laddade upp bilder från i fredags och lagade världens godaste sallad, igen (vi åt det i fredags innan krogen också), och kollade på one three hill boxen. jätte mys. Sen åt vi efterrätt som vi hade gjort med vit choklad och hallon. MUMS. åkte förbi Tim en sväng innan jag blev körd hem till dörren.. och nu sitter jag här.

vilken helg, upp & ner.

försökte ladda upp bilder men det gick inte :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0