hejhopp

Hemma från träningen. måste berätta om den lilla killen jag mötte på vägen till träningen idag. Han var ute och lekte helt själv, han kan ha varit typ 5 år, han hoppade runt på vägen som ett miffo. Så jag kollade lite extra och såg att han hade vääärsta fläcken mellan benen. HAHA han hade kissat på sig skitungen, sen gick han inte in och bytte utan han gick runt med skiten. euuuw, sen såg han skit nöjd ut också. nöjd över den mest perfekta runda fläcken mellan benen..shit maj-britt!

Sen måste jag ju bara säga en sak till. I vårat projektarbete i skolan har det blivit nått med att man måste nämna hur jobbigt det har varit att göra en viss grej och att det faktiskt tog åtta timmar för mig att göra det här. och? det är väl reslutatet som är det viktigaste inte hur lång tid det tog? hahaha jaja jag tycker det är komiskt så jag måste bara säga att jag har suttit i typ 2 timmar och klippt spelplanerna till vårat projekt. föröskte hinna med så många som möjligt innan träningen. men det är sjukt många kvar! Nu vet ni hur jobbigt det var för mig. puh! HAHA lite papetiskt faktiskt. ska klaga lite till om det sen också så verkligen ALLA hör det;)

HEJDÅ SNYGGINGAR  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0