helgen :)

När jag kom på lördan mötte vi fia, adam & krisse vid järva korg! adam åkte med Sandra till viksjö och krisse följde med mig och Fia till täby. På kvällen kollade vi typ på tv och spelade lite spel, jätte mys!

På söndan hade vi match mot Duvbo i div 2, ahhahahahah det värsta jag har sett. medelåldern på de laget måste ha varit i snitt 35-40 år :P ojojoj.. vi blev tillsagda av domarn att inte spela så hårt, vilket vi inte ens gjorde men kärrningarna kunde ju knappt stå på benen så det va ju inte så konsigt att alla flög. Mickan fick 5 min för att hon tydligen skrattade åt domarn. hahaha. vi vann tillslut med 13-1 iafl.  lekstuga.

efter det åkte vi inte till stan med gullisarna Adam & Krisse. Vi gick på bio & såg ps. I love you, den va ganska bra. roligare än vad jag trodde att den skulle vara. Fia skrattade iallafall, ibland ensam i hela lokalen. Sen åkte följde jag & Fia med bönderna till tåget för de skulle åka hem   :( vi fick feta dissen när vi stod och skulle vinka av dom på perrongen. tåget började rulla och Jag & Fia tok vinkade men de va inte en jävel som vinkade tillbaka, FY FAN! haha, alla kollade på oss förutom de som skulle kolla, Adam & Krisse! haha

ännu en oförglömlig helg med bönderna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0