http://karro44.bilddagboken.se/p/main.html

Gick upp jävla tidigt idag också, usch! Men jag tog mig igenom dagen men är vääldigt trött i benen nu. Gick ut i solen efter att jag hade slutat med Fia. Det var skönt. övade på mitt prov när de ska filma alla när vi pratar. haha fy pinsamt säger jag bara. jag ska absolut inte se den filmen efter, då lär man ju ta livet av sig.

Har träning ikväll. Himla fullt upp i helgen också. Lääängtar mest till min myskväll med mina brudar, Carro & Kelly, på fredag. det ska bli makeover på högsta nivå ;.. Sen på lördag är det hemligheter pågång. kan tyvärr inte säga vad jag ska göra nu ifall en viss person skulle läsa min blogg men kan berätta vad det var jag gjorde sen på söndag. På söndag ska vi spela mot Finlands damlandslag i CC. kom och kolla :)


image262 image263
Guuuuuuuuud vad jag vill åka utomlands nu och bara mysa med sol, bad & festande.
(från Kreta 2007)

Kommentarer
Postat av: Tim

Du kan ju testa att lägga upp en bild på mig så du får lite besökare på din blogg ;>

2008-04-23 @ 18:18:55
Postat av: karro

ja alla måste ju spana in miffot då liksom.. inte så konstigt^^

2008-04-23 @ 22:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0