its just it

Precis kommit hem efter en lååååååååååång dag! Satte klockan på 05.45 i morse och gick upp till min praktik, fyy fan vilken tid. jaja det var rätt okej ställe min handledare är 20 år så vi har rätt kul ihop. bättre än en som är typ 50  år och skit bitter. Efter det hämtade räkan mig i danderyd så åkte vi till fia och gick till centrum och köpte glass:)
Kärlektion sen halv fem. snälla låt mig få mit körkort hatar körlektioner..

Mickan ringde mig vid halv sju och ville gå ut och gå, hurtig som hon blivit. Så vi mötte mickan och sen gick vi till daisys och åt kebab, haha!! mkt gott. nu är man rätt mätt. ska kolla på desperate housewives. :D

bye bye!

bilder från idag: http://karro44.bilddagboken.se/p/main.html

      Mickan slickan

image261
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0