mellan borlänge & ludvika

I helgen åker jag till sommarstugan i rämshyttan. Kommer sakna er hemma men ska träffa Emelie där uppe :) vi ses alldeles för sällan så tar chansen att ses så fort jag kan!! du är en ängel. 

Kanske skönt att komma bort ett tag, för stugan ligger mitt i skogen typ ingen mottagning så man kan knappt prata i telefon, men samtidigt vill jag vara hemma också. det blir nog bra iaf. kommer inte ha en data heller så jag skriver när jag kommer hem på söndag.

image179
Utsikten från våran stuga över vattnet. Det syns inte men jag har en pannlampa på mig, ha..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får en bra helg gumman, men du ska veta att du är saknad här hemma!!!!

2008-04-05 @ 10:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0