moget att säga moget när du menar omoget

Kan någon förklara för mig varför jag aldrig kan ta tag i saker? Nu ligger jag efter som fan i skolan, har typ 8 arbeten som jag måste gör klart på typ två veckor. kuuuuul! Det hänger på IG eller G i kursen, skit också.. Har haft så mycket annat att göra än att plugga. Vill hinna med livet inte bara plugga hela tiden, suck.. kanske ett måste för att ha en bra framtid. men vem orkar tänka på sånt shit just nu.. Måste så måste jag väl! Nu lär jag ju har rätt mycket tid över när allt är som de är, hoppas du mår bättre av det iaf. du kan ju passa på att träffa en annan liten prinsessa som tror att alla ser henne som perfekt. det sorgliga är att det typ är så.. HAHA.. skratta är det ända jag kan göra, fyyy..
 
Träning ikväll, skriver när jag kommer hem! lär väl spela back idag igen.. shit där också ;P

Kommentarer
Postat av: Adam

Livet suger =)

2008-04-09 @ 16:02:05
Postat av: karro

haha poesetiva adam ger sin syn på saken..

2008-04-09 @ 16:32:43
Postat av: Tim

Jävlar va bitter du låter, AIK förlorade med 3-0 mot elfsborg, fixar du pistolen så fixar jag kulorna, ses på emotrappan i stan.

2008-04-09 @ 19:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0