när man ändå är igång..

Har funderat på innebandyn.. visst det är en mycket stor del av mitt liv & jag älskar det. Men jag vet inte om jag är redo att än en gång ge upp alla vänner runt omkring för att spela i elitserien med matcher varje helg runt hela Sverige och fys träningar så man spyr. Jag längtar tillbaka när man var liten och spelade för att man tyckte att det var roligt. Man hade ingen press på sig att prestera bra varje träning för att få nån chans att spela match på helgen, det roligaste av allt. Nu känns det lite som om jag kommer gå igenom en hel sommar träning, vilket kommer bli mycket tufft, för att sedan kanske sitta på bänken. Istället för att spela med juniorerna och spela för att man tycker att det är kul & slippa tävla med alla andra. Jag vet inte.. Visst det är ju hur kul som helst att spela i elitserien, vem vill inte det? mycket uppmärksamhet, vara med på tv & hela skiten. Men hellre spelar jag för att ha kul än att ständigt känna pressen och oron över vad som händer nästa träning eller nästa match..

image203image204image205

Kommentarer
Postat av: Fia

JAG KÄNNER PRECIS SOM DU! Jobbigt att tävla mot alla andra när man ändå inte kan vinna:P

2008-04-09 @ 22:32:39
Postat av: Carro

Du är verkligen söt gumman!

2008-04-09 @ 22:34:05
URL: http://carolinee89.blogg.se
Postat av: Carro

gjorde ett hjärta men kom EJ, faan

gör om allt på ett bättre sätt!

Du är verkligen söt gumman :)

2008-04-09 @ 22:35:02
URL: http://carolinee89.blogg.se
Postat av: kelly

Min Prinsessa!
Gör som du själv vill, men jag vet precis hur det är.. eftersom jag själv vart där. det är mycket roligare att spela utan press! och man bara har kul :)
DU ÄR SÖT!

2008-04-10 @ 11:23:23
Postat av: Adam

Nu börjar dU låten som mej, HELT RÄTT
:)

2008-04-10 @ 16:53:17
Postat av: karro

vilken låt? :P

2008-04-10 @ 18:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0