party

Lite sliten efter igår kan man ju erkänna, men kul hade vi!! snygg mickan i rock kläder va en syn.. haha
Jag & Fia sitter hemma hos sandra och segar. Hon gick till skolan fylle tylle. fia "sjukanmälde" sig de svinet. HAHA

MASSA BILDER FRÅN IGÅR :)

Vi försökte vara lite rockiga
image159
Mickan berättar att hon är sugen på nudlar!
image160

kanske ska satsa på att bli rockare?? :O
image165

Nog för att jag är kort, men kort är jag faktiskt inte ;)
image166

NÄMEN KOLLA!
image167

OJOJOJ VAD FRÄÄÄÄSCHT
image168

Hitta nå sötare:)
image170


image171

image172

Det där med fingrarna kan hon, fingret ;)
image174

image175

Jätte händerna!!
image176

Jag får ju bara hoppas på att min arm är sådär stor pga muskler ^^ ;)
image177

det börjar redan ;)
image178

Tyvärrr tog jag inte med kameran till toxic :( riktigt dåligt gjort av mig för nog fanns det männsikor att ta kort på där inne HAHAH, fy fan hur vissa såg ut. Jag, Carro & Kelly har bestämt att vi ska ha rockkläder på oss när vi ska ha student skiva för vårat tema är glitter & gala. man hör ju hur tråkigt det låter. vi går mot strömmen, som alltid ;) 

KYSS & SMEK



Kommentarer
Postat av: Carro

mohahaha skolkare

2008-04-03 @ 19:48:07
Postat av: kelly

ja jag var ju oxå med på festen ;)
Alltid mot strömmen

2008-04-03 @ 23:45:45
Postat av: karro

ja det var du!! ;D tack för att du följde med, du vet våran regel? ;)

ALLTID

2008-04-04 @ 00:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0