påsklovet

Lovet va det..


Får väl börja från början. Förra helgen åkte jag  & mattssons till falsterbo. Andreas skulle till öland ändå så jag tänkte att jag kunde umgås lite med sandras kusiner och hennes mormor och morfar. Vi målade ägg och sjöng singstar den mesta tiden. . Haha men det kan vara roligt det också ibland!  Åkte in till trelleborg 1 dag också och badade med sandras kusiner. Lucas 6 och Erica 10 eller nått sånt. Så söta så.


Veckans gulligaste från min lilla Lucas:

- Karro åk inte hem jag kommer sakna dig. Du kommer inte sakna mig eller hur?

- Klart jag kommer sakna dig, jätte mycket

- Det tror inte jag på...


hahaha, till och med små barnen tvivlar! Ojojoj.. jag kommer tillbaka i sommar gullunge, det lovar jag (:


Vi gick ner till stranden en dag, jätte mys. Det är så fint!

image133

              

kommer mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0