pengar?

Kom precis hem från jobbet, jobbade kväll till nio idag. jag är så duktig. Fick in ett ögongodis idag på jobbet så det kanske inte kommer kännas så tungt att gå upp imorn klockan 05.50. haha sen är det mösspåtagning imorn också, wiiiie :D

Börjar få en seriös panikattack här snart.. vad fan ska jag göra efter studenten? jag har inge jobb, och där jag skulle kunna få jobb vill jag inte jobba. det är fan bara 5 veckor kvar innan studiebidraget inte längre är någon inkomstkälla och jag måste börja tjäna ihop egna pengar. vad gör man? jag har ingen aning.. börjar bli lite små stressad!

imorgon är det krogen, ska dansa bort mina sorger. det kommer bli vilt, HAHA. Kelly, Fia, Sandra & jag. vilket team!! bara carro som saknas.


.Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0