skratt & biljard

Krisse skulle ha sitt vax så mötte Fia, Sandra & Krisse efter skolan :) Vi var jätte hungriga så vi åkte och åt, skit god foccicia. MUMS. världens sämsta servetris hade vi också.. haha antingen var det för att Krisse var snygg eller så var hon lebb, för hon kunde inte koncentrera sig på nått annat runt oss. Först när hon skulle komma med mat till krisse höll hon på att ramla med tallriken, nästa gång hade hon ner en glasflaska i golvet, det bevl ett vääädligt paaang ;D
 
Efter det spelade vi biljard, skit kul!! Jag & Krisse ägde Fia & Sandra. moahhaa, fick byta lag eftersom de belv lite griniga för att det inte vann. haha..
Åkte hem till mig sen och myste, lyssnade på min gamla fjortis skiva och segade. Sen ´hem till Fia och äta middag vid 21.00. Pappa Krisse kom och hämtade vid typ tio.. nu sitter vi här. Sandra ska sova hos mig ikväll :)

       

Klockrenaste bliden idag.. räkan har hittat sina vänner!!!
image201

Kommentarer
Postat av: Kribery!

Guud så jag knäckte er på biljard, guud assåååå

2008-04-09 @ 17:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0