skrattanfall

Imorse åkte jag & krisse tillsammans till t-centralen, han skulle hem till papi igen. Det roligaste var när jag kommer hem och ser att han har glömt sitt vax här. HAHAH, ojoj.. vi som känner honom vet vad det innebär. jorden går under!! det är lugnt, du får den imorn lovar ;D

Precis kommit hem från träningen. Det var skönt att träna innebandy, har inte gjort det på tre veckor. Det mindre roliga va att jag fick spela back hela träningen. haha jag har spelat back tre gånger förut, man kan ju räkna ut hur det gick :O men man förlorade nog lite fett och vatten iaf ;)

Har hänt två roliga saker idag:

¤ 1. Jag fick mitt mitterminsbetyg idag, det ända läraren hade att säga om min insats var:
 Kommentar angående elevens studiesituation:
Fokusera på vad vi gör och ge upp din mobiltlefon.

¤ 2. Gjorde ett test på facebook om hur många vuxenpoäng man har & hur gammal man är igentligen, reslutat är skrämmande:'
Jag: 17 år
Fia:19 år
Carro:15 år
Sandra:
Du har negativt vuxenpoäng. Är du väldigt ung är det inget att oroa sig för. Är du äldre än 10 år så kanske det är dags att växa upp lite.


haha, runt människorna jag älskar mest händer det iaf lite saker. ni är värda att leva för <3

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE
image186

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0