toxic

Skolan idag var åt helvete, först en bitchig Syo som pratade om att plugga vidare efter gymnasiet. Efter att fått veta vad intagningsstatistiken ligger på slutade jag att lyssna och spelade pop istället. Fy fan, tror inte man kan vara sämre i skolan än vad jag Carro & Kelly är. vi ligger iaf på samma nivå brudar..
Håltimme i två och en halv timme för att sedan ha lektion i 50 min, va det värt det? carro blev utslängd efter 10 min, tar på mig den för de va jag som gjorde så att du började skratta men man behöver inte asgrava ut i hela klassrummet för det pullan, så inte så nödigt för henne kanske.

Skulle fikat efter skolan men jag ville hem och vila (förlåt) lång natt framför mig och jag är förkyld. ännu värre. ont i huvudet snorig och ont i halsen. haha lyckat. spriten kommer ju gå direkt till huvudet, kelly är ännu mer förkyld så vi kommer nog ha roligt ikväll älskling ;)

träning i två timmar snart med fys & innebandy. ska nog inte träna igentligen eftersom jag är förkyld, men jag har ju "turen" att ha min pappa som en av tränarna så om jag inte tränar blir det nog ingen utgång. så jag får väl kämpa mig igenom träningen. om jag dör av hjärtstillestånd var väl det menat i sånna fall.. haha tragiskt men sant

Skriver imorn om jag överlever en natt på korgen, lär väl däcka vid elva. muahaha 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig dag,
besök görna min blogg, KRAM! :)♥

2008-04-02 @ 16:55:40
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0