tråkigt i skolan

MOBILNÖRD:

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?

Alex, yes i have!

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
David, militären utan gränser

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Min faster, Snart hoppas jag :)

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Carro silfvermånes mamma, hahaha hon är ju lik sin dotter så, nej det skulle jag inte påstå ;) HAHA

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Fia, väldigt liten för sin ålder kom jag ihåg att jag tänkte om henne. men nu är hon en av mina bästa vänner! tänka sig, + att hon är 1 cm längre än MIG :P

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Carina, Min pappas fru, så ja, med min pappa :P

GILLAR DU NUMMER 51?
Kalle, jaaa han är väldans snäll faktiskt :)

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?!
Andreas, nej jag har ju inte det :(

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Carolina, På lördag. shopping i stan :D

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?

Carina, haha nej, min kompis mamma :P

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Andreas hem, ja det har jag :D

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Blomman #10, Jaa vi skulle nog har skit kul :D

VAD PRATAR DU & NUMMER 42 OFTAST OM?
Håkan, Hmm.. haha hans dotter & innebandy(?) ;P


KÄNNER DU NUMMER 1?
Adam, om jag gör ^^ ;) 


ÄR NUMMER 47 ETT MONGO?
Jannika, ett mycket sött mongo i sånna fall :)


Kommentarer
Postat av: Katrin

heeej! (: jag har kollat din blogg ett tag nu och jag måste säga att den är jätteintressant att läsa! Så intressant att jag måste lägga mig i (a)den här andreas, jag hoppas att du åker och träffar honom snart! Du verkar verkligen älska honom! Äkta kärlek slår allt :)

2008-04-21 @ 23:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0