träning

Träning idag igen.. Back som vanligt! usch :P men det går inte föör dåligt så man kan inte klaga till tränaren heller, haha lyckat.

juste måste berätta en sak som gjorde mig på bättre humör idag.. Fia hämtade mig till träningen för pappa hann inte hem som vanligt. Så går jag ut till bilen och öppnar bildörren och fia bara glor på mig och säger ingenting. Jag går och sätter mig fram och frågar var det är. Fias svar:
- Nej inget, eller asså vad fin du är. jätte söt. i träningskläder och allt..
hahah, tack älskling. nått sånt litet kan få en på bra humör  :)

Det var så roligt när jag och fia skulle köpa en liten mer idag, en sån som man får sugröret fastklistrat på paketet, tror du inte att jag lyckas tappa bort sugröret på typ 3 min. När jag skulle börja dricka kom jag på att jag msåte ha sugröret, kollade i min hand och där var bara pappret kvar där sugröret låg i, HAHA. så misslyckad!

En till rolig grej, träningen är slut. klockan är 21.59. vi är påväg upp i omklädningsrummet (alla som har varit i tibble vet att det är ganska smala korridorer överallt) Så hör man bakom sig en springade Rec, - AKTA MÅSTE RINGA MAMMA HON MÅSTE SPELA IN LOST DET BÖRJAR FAN OM I MIN, HÅLL TILL HÖGER HÅLL TILL HÖGER.
haha..

hejdå..


Kommentarer
Postat av: Fia

Du va jätte fin idag! Verkligen jätte söt :D
HAHAHAHA jag fattar inte heller hur det lilla sugröret kunde försvinna:P Bra att kunna lyckas med det:P du kanske slängde sugröret och spara plasten ;)

2008-04-09 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0