äntligen fredag

Godmorgon snyggingar!
Ja som sagt, äntligen helg. Ska jobba till kvart i åtta idag, urk. men sen ska vi åka hem till Sanna i väsby & mysa lite. det ska bli kuuul. hoppas farmor kommer förbi också. Det kan suga lite att sluta så sent på kvällarna faktiskt, iallafall på fredagar, men va fan. man får ju sovmorgon, ni som känner mig vet ju hur rolig jag är när jag väcks på morgonen ;/

Helgen är som vanligt helt fullspeckad. Fredag mys hos Sanna. Lördag match mot Finland & sen mys med Thomas på kvällen. Söndag match mot finland igen & på kvällen inventering på Willys till halv elva typ..

Nästa vecka börjar jag jobba mellan 11 & 19.45, myys. eller? njaaa. långa dagar. åker typ halv elva hemmifrån och kommer hem tio på kvällen så är nog borta elva timmar om dagen. men va fan, pengar får man och det är bara fram till dec. Ska spara så vi kan åka utomlands iår, det måste ju bara hända. i värsta fall får vi åka med Sandras familj i januari när lotta fyller år. men är det verkligen varmt där då? jag menar svensk sommar.. vad tycker vi om den? jag säger kall..

Ska åka och äta lunch med Pappi, Fia & Sandra snart, måste platta håret & borsta tänderna.. see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0