Can you ever forgive, if you cant forget?

Vad tänkte jag med? att det skulle vara ett självklart svar, att man inte ens skulle behöva fundera. trodde jag var säker, nej jag trodde inte jag visste nästan att jag var säker. ännu värre! ett svar & mitt liv hade sett annorlunda ut, men du ville inte..

En till grej, varför känns det inte som vanligt. som det gjorde förut när v gjorde nått. jag tror att jag vet svaret på den frågan. Jag är intre med längre. jag har blivit utbytt, det känns hemskt. Kan jag vara ensam ansviarig för det här problemert? krävs det inte minst två för att det ska vara ett problem?  Vill bara glömma allt, men det är så jäävla svårt.. can you ever forgive if you can forget?

Kommentarer
Postat av: Carro

Vem menar du?

2008-08-08 @ 13:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0