det är utsidan man dras till, men insidan man faller för

Jag vill åka utomlands NU NU NU NU, fan vad skönt det skulle varit. att komma ifrån allt här hemma och bara åka bort och ta det lugnt & festa bort alla problem. iaf för kvällen. Jag vill ha ledigt, jag hoppas att jag kommer få ta ledigt också, annars kommer jag få panik. haha. kunde ju inte följa med dom andra brudarna, men känns inte som jag är en i gänget så det kanske var bäst. det är jobbigt att känna så för det är säkert inte sant. men nu ska vi inte gå in på det problemet också. haha. har fler vänner som jag kan åka utomlands med som tur är, annars hade man fått åkt själv. kul att åka utomlands med sig själv. älskad man måste känna sig, no no no!

utomlands nu, tack


Kommentarer
Postat av: Fia

VI MÅSTE ÅKA UTOLANDS SNART ALLTSÅ!!!! :D CANT WAIT!

2008-08-15 @ 14:51:15
Postat av: Sandra

jag vill också åka utomlands, kan inte bli underbarare än att åka med er <3

2008-08-15 @ 16:07:21
Postat av: karro

sen tar vi med oss killarna också! alla som vill med ;)

2008-08-15 @ 17:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0