en helt genom blöt Karro

Fia, jag fattar inte hur vi kan ha roligt vart vi än är! Vi hade precis tränat, sprang 6 km, i spöregn så shortsen & t-shirten var alldeles blöta. och i skorna kändes det som man hade ett helt hav. om jag hade varit själv hade jag varit på gränsen till att börja gråta, men inte med dig gumman.
Vi åkte direkt till ica stop, sätena i bilen blev alldeles blöta, gick in som två dränka råttor. VÅRRULLAR, det skulle vi bara äta. vegitariska jävlar, men det fanns ju såklart inte. så jag frågade närmsta personal som råkar vara två unga killar. jag har ju inga hämmingar utan säger ju det mesta utan att tänka så jag hävde väl ur mig nått dumt för fia stod och as garva breve och killarna log lite!
Jag: var fan har ni inga vegetariska vårrullar?
Han: jo det borde ligga där.
Jag: Det ligger inte breve köttrullarna iallfall..
Den andra killen: nej men tack tjejer nu fick jag användning av mina fina, varning för halt golv, skylt.
så ställde han ut den där vi hade stått, det de låg en liten pöl. vi stod helt enkelt för länge vid vårrullarna
.

OMG eller som olle säger Zomg.. livet är hårt ibland.. men jääävligt roligt.

bilddagboken: karro44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0