im moving on..

Det lägsta man kan göra i ett förhållande är att göra slut på sms.. och nu har jag tydligen gjort det! Hmm.. fy på mig. det roliga är att ni som känner mig vet att jag alltid säger vad jag tycker, det är inget jag är rädd för. Varför skulle jag bli det nu? det förstår inte jag. trodde du visste att jag tyckte om dig mer än så att jag inte skulle ringa dig när vi hade gått ur bilen. men men det är tydligen mitt fel. jag vet vad jag gjorde, jag vet sanningen. Men jag tar väl det, ni får skylla allt på mig, gör det i resten av era liv, jag bryr mig inte, för jag går vidare nu. whit or whitout.. :)


Kommentarer
Postat av: EvlajnDesign



Sugen på en ny bloggdesign? Kika in på min blogg. Designutlottningen stängs imorgon så skynda skynda :)

2008-08-13 @ 20:49:01
URL: http://evlajndesign.blogg.se/
Postat av: Fia

Hoppas du får en trevlig kväll(:

2008-08-13 @ 20:53:38
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0