Jag älskar dig- orden är inte svåra att förstå, bara innebörden.

HELVETE! fyyy fan vilken dag på jobbet igår. allting gick fel. precis allt! sen att man inte kan använda sin vänstra hand när man ska lyfta paket gör saken inte lättare.. haha. tur att linus & Fia var där på kajen när man kom in med bilen och muntrade upp mig lite.

Måste berätta en grej från i söndags. Efter allt cp bråk med mongoliderna så gick vi och la oss i sängen. ingen kunde sova så jag började berätta om min mammas alla knäppa historier. hon är knäpp! vi skrattade så vi grät, åtminsonde jag. ja tror fia skrattade mest för att jag skrattade. haha roligaste natten, ja det var det. nu var klockan runt tre, vad fan ska vi göra?
Vi gick in på internet och kollade om det var nått på tv, fear faktor. YES. kollade på det till fyra. sen tror jag äntligen att vi somnade halv fem. jobbigt att somna sent, men eftersom vi hade så roligt så gick det.

börjar jobba om en timme, bajs. hoppas folk kan hjälpa mig nu när det ser att jag är halvt handikappad med min hand. LÄNGTAR tills stygnen är tagna! 9 dagar kvar.

hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHA jag skrattade både åt historierna, men mest åt dit roliga skratt!! När du skrattar sådär hysteriskt kan man inte göra annat än skratta med asså! :D:D::D:D:D:D:D

2008-08-13 @ 14:31:28
URL: http://fiia89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0