loosing you



 

Jag saknar det, tror inte ni förstår vad jag saknar men det är nått.. känslan av att jag visste att det alltid var vi tre. vi stod alltid på varndras sida när alla andra bråkade med oss. jag kände att vi tre hörde ihop. när jag vaknade på morgonen och jag skulle gå till skolan ville jag vara skjuta mig själv, tills jag tänkte på er två. det var ni som fick mig att gå upp på morgonen, det var ni som såg till att min dag flöt. det var ni som gjorde mig glad, bara genom att finnas. var har vi tagit vägen? ...

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vet Karro.. Jag kan säga det ärligt, jag skrattar inte lika mycket längre som jag gjorde när jag var med dig! Visst jag är glad och skrattar men inte lika mycket som jag gjorde när jag umgicks med dig! :) Jag saknar det jätte mycket!

2008-08-16 @ 20:48:15
Postat av: Carro

Men kan vi inte alla åka utomlands då?? eller? Det kanske inte är något bra? jag skulle verkigen vilja det...

2008-08-16 @ 20:49:58
Postat av: karro

men jag kan ju inte när ni ska åka, då får det ju bli nästa år i sånna fall..

2008-08-17 @ 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0