loveaholic

Hejdu!
Jaha vad tänkte jag skriva? jag vet inte, gick precis upp. nu blev man välidt poppis på msn tydligen. haha nått ska det ju vara. Kollade på sex and the city igår innan jag somnade, i love it. Carrie sa en grej, det sägs att den realtionen man har till sin pappa så kommer man ha sina relationer med sina pojkvänner. så om man har en kass pappa relation har man inte så mkt att hurra för på kärleks fronten heller. Hmm.. jag tycker ändå att jag och pappa har en bra relation.. jaja det kommer väl snart på kärleksfronten får man väl hoppas? just nu står man ju inte så högt upp på listan ^^ haha

Den största frågan av alla idag, vad ska jag göra fram till kvart i fyra?? nån som han en idé?. igår hade jag och fia, vad-vi-ska-göra-idag, torka. vi åkte till zoot och kollade på djur medans jag pratade med pontus i 40 min. kul att du fick tag på mitt nummer din bonde :)

Får nog åka upp till borlänge snart mina pullor och röjja loss med bönderna lite, här hemma händer det ju inte ett jävla skit! iaf inget som man är bjuden på. haha..

Blidö i helgen var kul, du kanske har sett bilderna på bilddagboken. eller jag hoppas att du har gjort det ;

sooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0