never die alone

Helgen har varit.. skön! mysig! bajs mysig!
Mys med Sanna, mys med Thomas & brudarna. Såg get smart igår, det var premiär. haha det är ju så jväla kul när HELA bion skrattar exakt samtidigt hela tiden, det känns som om man kollar typ på vänner och de där fake skratten dom lägger till ibland fast TUSEN gånger högre och precis i örat på en.. nog om det, filmen var bra. jag brukar inte tycka om när folk bara skjuter ihjäl varandra och pang så expolderar ett helt hus och alla överlever.. nej det är så overkligt. men filmen var bra. man skrattade mesta delen av filmen!

Helgen kommentar kom iallafall från Klaras mamma. Vi är hemma hos Sanna åt pizza & kebab och Klaras mamma ringer, eftersom Klara har kebab runt hela munnen och händerna sätter hon på högtalar telefon:
Klara - Hej mamma, vad har du gjort idag?
Mamma - Nej jag har väl inte gjort någiot speciellt
Klara - Har försökt ringa dig men du har ju stängd av mobilen
Mamma - Har jag väl inte
Klara - Jo det har du.
Mamma - Nej jag har inte stängt av den, jag har bara inte satt på den
Klara - Men mamma det är ju samma sak
Mamma - Nej det är det väl inte...

Kom precis hem, har varit och inventerat på Willys tills nu.. HELA affären. och det är nog den största mat affären i täby..
Nu ska jag försöka bli trött så jag kan gå och lägga mig. lång dag imorn. Börjar jobba elva till 20.45 sen är det match efter det mot årsta. ajdå
men det ska jag nog klara mig igenom

God natt sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0