tack!

igår, först förfest hos monica. sen stureplan och laroy som sög! det var inga alls där. så vi tänkte åka till tegel men hamnde på mc och jag har nog inte skrattat så mycket på flera dagar, fy fan vad kul vi hade. klara, du är bäst!
TACK FÖR EN GRYM KVÄLL IGÅR TEJER, extra till Klara, tess fia & sandra.. sen kajsas kille var ju en pratglad liten.. ja. tror vi drog från stan tidigt men ändå var vi hemma mellan halv tre och tre tror jag.

orkar inte berätta i detalj vårat mcdonalds besök, men ni skulle vart där. måste bara skirva en kommentar som tesssan sa. vi kommer till mc vi halv två tror jag, det står att det är öppet till två. ska gå in men dörran är låst men det är folk där inne, eller iaf en städare. städaren är mörkhyad tessan skriker
- Can you open the door please?
haha varför engelska? för att han kom från ett annat land, han kan väl prata svenska för det? haha aa gud :P

en kväll att minnas.!

ps. måste säga förlåt till tims och hela hans kompisgäng för att jag fick er att gå till laroy, i owe you one. party next time. men kul att träffa er, ni var en del. ds

Kommentarer
Postat av: Tim

Haha jadu, vi hade rätt kul endå, det blev rätt packat ett tag efter ni dragit där :) Men definitivt, Party next time!

2008-08-31 @ 23:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0