virrvirr

Är man inte lite trött och virrig (efter att man har ätit köttförssås och spagetti från igår i sin ensamhet) tar jag mitt glas och ställer det i kylen i tron på att det är kethup flaskan. sedan börja diska av tallriken med gaffeln? hmm.. terapi?

har precis sett ett knäppt och helt meningslöst programm på trean. nått om  fyra tjejer från stan som vill ha en cowboy. det slutar med att han väljer en tjej som har en kille redan, men ooopps det hade hon visst glömt att nämna! men kom igen tjejen, för det hade ju inte kommit fram. jag trodde att jag var dålig på att ha bra förhållanden. jag har hittat en tjej som är sämre.. ja det där måste ju ha varit det mest posetiva idag..

blogg blogg, det är väl här man igentligen ska skriva allt man känner. visst det känns ibland lättande att skriva av sig alla jobbiga känslor man har inom sig. men tänk om man inte vill att folk ska veta vad man tycker är jobbigt. man försöker spela tuff för att inte alla ska tycka att man är en svag tjej som inte klarar av minsta problem. men vadå, ska man sitta och skriva i word allt man känner för att skriva av sig och för att ingen ska se vad man skriver.. haha det verkar ju rätt värdelöst. så people, ni får nog stå ut med att jag skriver alla mina problem här istället.. men inte idag. det har jag ingen lust för.

snart är det so you think you can dance, love it.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0