Ännu en ny vecka

Idag har jag slagit i min handled i en brandsläckare, slagit huvudet tre gånger i en backspegel & i biltaket. vilken toppendag

haha turen kanske inte var på min sida men dagen lyckades jag genom gå väldigt bra om man bortser från det. Myste med Alexia medans min syster klippte Sandra efter jobbet. Sen har jag och Sandra kollat lite på tv matchen Täby - AIK.

Nu har Sandra åkt och jag är ensam igen. Det ända jag hör är smattrandet från tangenterna. Det är inte ofta jag är själv. Det har Krisse påpekat mycket. Visst är det skönt att vara själv ibland men jag trivs bäst med människor runtomkring mig som ger ut massa kärlek. Känns bäst då.

1. Min hemska piercing som jag har bytt ut nu
2. ALEXIA IDAG :D


 

Kommentarer
Postat av: Fia

jag känner likadant! :) hatar att va själv faktisk!t!

2008-12-01 @ 22:31:57
URL: http://fiia89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0