Britney Spears

Jag ska erkänna att jag har inte tyckt så mycket om henne.. Klart att man tyckte hon var bra när man var liten men jag har aldrig varit ett fan. och det senaste året har jag mest varit irriterad på hur hon kan bete sig som hon har gjort. av alla rubriker att dömma.

nu förstår jag varför

Efter att ha sett dokumentären om henne som gick i helgen har jag fått en helt annan bild. Hon är ju så otroligt snäll och omtänksam mot männskor runt omkring sig verkar det som. Hon har det bara jävligt tufft med papparazzi. Man förstår nu när man såg dokumtären hur jobbigt det måste vara. Alla andra kändisar kanske har 10 st paparazzis runt sig om dagarna medans britney har så många att hon knappt kommer fram med bilen..

och hon är ju så sjukt snygg & så jäkla bra artist, man kan inte bli annat än avundsjuk på tjejen.


Så tummen upp för brittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0