Det börjar ordna upp sig

Match imorn, i huddinge.... yäy! Om vi inte slår dom den här gången då... ja då vet jag inte vad jag gör. dom bara måste slås så dom inte tror dom är bäst.. urg!

Nu är det bestämt, ska träffar brudarna på Fredag. Carro & Kelly. Det var så länge sen, åh jag saknar. Vi ska bowla tror jag, hahahaha vi vet ju alla vem som kommer vinna.. jag! Fast Kelly spelar i och för sig handboll.. hmm! vi vet iaf att Carro kommmer komma sist. MOAHAHA. haha nejdå hon kan nog chocka med att vinna den bruttan.

Bilder på mig och brudarna
      

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha tönt!! Vem var det som sa fört att hon skulle VINNA!? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! :) Hoihihihihihihihihihihiihhiiihihih, va bewredd på att förlora!!

2008-12-10 @ 22:18:17
URL: http://carolinee89.blogg.se/
Postat av: Carro

Vi är söta :)

2008-12-11 @ 11:49:09
URL: http://carolinee89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0