Det satt inte helt fel..

Nyss kommit hem. eller jag har faktiskt hunnit slå in två julklappar, duktigt! Var inne hos min Granne nyss och firade henne, hon fyller 19 år idag!! Fick oxfile och klyftpotatis.. jag klagar inte

I övrigt har jag och Fia varit på Ikea idag och shoppat lite. Det blev mest shoppning till mammas nya lägenhet, men ändå! köpte lampor och några ljus som jag tyckte mamma skulle ha i sitt fönster. det blev skit najs. Älskar att inreda, tur att det oftast blir bra också.





Nej det verkar inte gå att ladda upp bilder från mobilen fortfarande. jävla skit data!!

Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du sparade undan lite mat till mig ;)

2008-12-16 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0