Ett minne från förr jag aldrig kommer glömma..

Jag tror adrig jag har känt den tryggheten någonsin förr. Jag mådde dåligt, väldigt dåligt. Jag skakade i hela kroppen, jag kunde inte sluta. hur mycket jag än försökte lugna ner mig skakade jag i hela kroppen. Jag kände illamående och en obehaglig känsla. trodde jag hade blivit sjuk. Du tog mig i din famn och försökte lugna mig. Du sa att jag skulle andas, slappna av & tänka på något jag tycker om. Jag låg i dina armar och skakade, du höll om mig hårt och jag hörde dina hjärtslag. Jag tycker inte om att folk är nära och tar på mig när jag mår illa. Förutom du.. Du fick mig att sluta skaka. allt pågrund av din närhet din lugnade röst. Jag somnade i din famn och vaknade upp och mådde bra igen..

tryggheten hos dig jag aldrig kommer glömma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0