Förlåt för dålig uppdatering..

Jag skyller på Pontus..

Haha nej jag skoja, men han har varit här i veckan så har inte haft någon tid till datan för en gångs skull ^^ haha. man kanske börjar skaffa sig ett liv äntligen, eller hur Carro? ;)
Tog mig lite tid nu att skriva några rader!!

Något som gör mig riktigt irriterad är när någon snackar jätte mycket skit om en annan men ändå umgås med den personen ibland på fritiden.. falskt (?) om det är. Tycker man inte om någon kan man iaf vara ärlig nog att stå för det.. Alla snackar skit ibland. det är helt normalt. men man kan inte snacka skit om någon man uppger vara en "vän" Visst du får snacka hur mkt skit man vill men umgås då inte med personen efter om det är så du verkligen tycker. punkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0